30 Mart 2012 Cuma

KELEBEKLER SINIFI, AŞK NEDİR? / AKTİVİTE 2


Uygulama 2 (Aşk Nedir?): Aktivite 2


                             "SEVGİ NEDİR?"
                                         
                      "KALBİNDE KİMLER VAR?"  

                  " SEVGİNİ KİMLERLE PAYLAŞIRSIN?"


                     KELEBEKLER SINIFI

  • "SEVGİ NEDİR ?"

Öğretmen: Sevgi nedir sizce? Sevgi denince aklınıza neler geliyor?
Işıl: Birisini sevince sevgi oluşur.
Arda Demirezen: Sevmektir.
Elif Çavuş: Birine sarılmaktır.
Beste: Öpmektir.
Tuna: Kardeşimi sevmektir.
Cem Emre: Sevgi deyince aklıma öpmek gelir, anneme iyi davranmak gelir.
Ceren: Arkadaşıma iyi davranırım.
A.Kaan: Birine iyi davranmaktır.
Saygın: Arkadaşlarımla güzel vakit geçirmektir.
Arda Alim: Arkadaşlarımla oyuncaklarımı paylaşmaktır.
Akın: Annelerin çocuklarını sevmesidir.
Mert: Ailemizin sevmesidir.
Doğa: Sevgi aile resmi demektir. Aşk gibi mutlu olunur.


  • "KALBİNDE KİMLER VAR? & SEVGİNİ KİMLERLE PAYLAŞIRSIN?"

Öğretmen: Kalbinizde kimin sevgisi var? Sevginizi kimlerle paylaşırsınız?
AKIN ÖZKAN: Babam, annem ve ağabeyim var. Sevgimi ailemle paylaşırım. Sizi de seviyorum.
Işıl YARIMOKKA: Kız kardeşim İpek, annem, babam bir de arkadaşım doğayı seviyorum.
Arda Demirezen: Kalbimde annem, babam bir de ablam var. Onları seviyorum.
Arda Alim: Benim Kalbimde dedem, annem, babam ve anneannem var. Çünkü biz aynı evde yaşıyoruz.
Cem Emre GÜVEN: Benim kalbimde annem, babam var. Bir de Ece var, o benim kardeşim.
Beste İklim Yılmaz: Kalbimde annemin sevgisi var. Babamın sevgisi var. Ağabeyim ve ablamı severim. Tabii ki sizi seviyorum.
Kaan Aykut: Kalbimin içinde annem var. Abim var. Kız Kuzenim var. Ben hepinizi seviyorum. (Öğretmenlerden herkese yani)
Saygın Sağdan: Kalbimin içinden çok kişi var. Kalbime sığsınlar diye küçük çizdim. Teyzem, ablam, annem, babam, Akın,  kuzenlerim, dedem, Tuna arkadaşlarımın hepsini seviyorum. Okulumu çok seviyorum. Burada çok mutluyum.
ELİF ÇAVUŞ: Benim kalbimde annem, babam, anneannem ve kardeşim Efe’ nin sevgisi var. Öğretmenlerime de sevgimi veriyorum.
TUNA YAZAR: Benim kalbimde anneannem, dedem, babam, kardeşim  Oya, annem, ve Barış ağabeyim var. Aslında ben iyi davrananları hep seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder