3 Şubat 2012 Cuma

KELEBEKLER SINIFI, ELMA AĞACI /AKTİVİTE 2


                             Uygulama 1 (Elma Ağacı): Aktivite 2

                  "Eger siz o köyde olsaydınız ne yapardınız?"

                                   KELEBEKLER SINIFI


         Öğretmen: Elma ağacının olduğu o kasabada siz olsaydınız ya da o köyde yaşasaydınız neler yapardınız?
Mert Kahve: Trenin geçmesine engel olurdum…
Elif Çavuş: Adamları uyarırdım… Bu ağacı kesemezsiniz derdim…
Doğa Çamoğlu: Kesmeyin derdim…
Beste İklim Yılmaz: Ağacın yanında nöbet tutardım…
Işık Yarımokka: Ağacı kesmeyin diye anlatırdım... Çocukların bünyesi için elma faydalı derdim…
Tuna Yazar: Polisleri çağırırdım… Çünkü onların silahları var… Onlar engel olurdu…
Ceren Kürekçi: Elma ağacını bende korurdum…
A.Kaan Aykut: Polis, asker ve arkadaşlarımı toplardım… Ağacı kesenleri yakalatıp hapse attırırdım…
Arda Demirezen: Ağacı korumak için bütün arkadaşlarımı yanıma çağırdım…
Arda Alim: Ben de elma ağacını korurdum…
Cem Emre Güven: Ben o köyde olsaydım eğer bu ağacı kesemezsiniz derdim…
Arda Özkan: Polisi arardım ağacı kesiyorlar, onları tutuklayın derdim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder